Rally Opatija

Priča o Opatijskom rallyju počinje daleke 1981.godine kada tadašnji AMK Opatija organizira prvi Opatijski rally koji se bodovao za prvenstvo bivše države i kao takav se održava sve do 1990.godine kada kada zbog stanja u zemlji dolazi do dvogodišnje stanke. Rally se ponovno održava 1993.godine te iz godine u godinu diže svoj status te kroz održavanje raznih kupova (CEZ,Mitropa) ali i Prvenstva slovenije privlači veliki broj stranih posada. Godine 1997.sama utrka podiže se na visoki nivo pa se te godine boduje između ostalog boduje i za Prvenstvo Europe,no nažalost to je bila i posljednja godina prošlog stoljeća u kojoj rally održavao,pa je tako projekt stavljen u mirovanje.

Priča ponovno započinje 2005.godine kada skupina entuzjasta ponovno pokreće Opatijski rally ali ovog puta sa sjedištem u Istri,točnije u Pićanu,uz veliku podršku lokalne zajednice. Prekretnica u ovoj priči dogodila se 2010.godine kada se rally napokon „vraća kući“ u Opatiju. Uz pomoć Grada Opatija koji je stao iza prijekta ali i sve veću podršku suorganizatora iz AK Rijeka i AK Ina Millennium rally postaje sve poznatiji u regiji te se 2013.g.između ostalog boduje i za Alpe Adria Kup a njemu je već 2014.g.pridodan i prestižni Mitropa rally Kup. Samim time,ali i uz dobru organizaciju,iz godine u godinu na rallyju prisustvuje sve više stranih posada pa je tako jubilarni 25.Rally Opatija 2016.godine potukao sve rekorde po broju vozila. Naime na istom je startnom rampom prošlo 108 posada od čega čak 80 stranih posada iz 11 europskih zemalja.

Pobjednici

  • 2016

    Krisztian HIDEG (HR) Istvan KEREK (HR)

    Mitsubishi Lancer Evo IX

  • 2015

    Krisztian HIDEG (H) Istvan KEREK (H)

    Mitsubishi Lancer Evo IX

  • 2014

    Janos SZILAG (HR) Botond CSANYI (HR)

    Mitsubishi Lancer Evo IX

  • 2013

    Rok TURK (SLO) Zdravko DRAŽENOVIĆ (HR)

    Peugeot 208 R2

  • 2012

    Juraj ŠEBALJ (HR) Toni KLINC (HR)

    Mitsubishi Lancer EVO IX

  • 2011

    Juraj ŠEBALJ (HR) Toni KLINC (HR)

    Mitsubishi Lancer EVO IX

  • 2008

    Tomaž KAUČIČ (SLO) Peter ZORENČ (SLO)

    Mitsubishi Lancer EVO IX

  • 2007

    Tomaž KAUČIČ (SLO) Peter ZORENČ (SLO)

    Subaru Impreza

  • 2006

    Tomaž KAUČIČ (SLO) Peter ZORENČ (SLO)

    Subaru Impreza

  • 2006

    Tomaž KAUČIČ (SLO) Peter ZORENČ (SLO)

    Subaru Impreza

  • 2005

    Juraj ŠEBALJ (HR) Toni KLINC (HR)

    Citroen C2

  • 1997

    Boris POPOVIČ (SLO) Hrvoje OSIVNIK (SLO)

    Mitsubishi ECE 9A

  • 1996

    Claudio DE CECCO (I) Alberto BARIGELLI (I)

    Subaru Impreza 555

  • 1995

    Claudio DE CECCO (I) Alberto BARIGELLI (I)

    Toyota Celica GT 4

  • 1994

    Goran POPOVIĆ (HR) Mladen VRAGOVIĆ (HR)

    Lancia Delta HF Integrale

  • 1993

    Darko RAFAJ (HR) Bruno ŠANTIĆ (HR)

    Mazda 323 4WD Turbo

  • 1990

    Branislav KUZMIČ (SLO) Marjan RAMOVŽ (SLO)

    Renault 5 GT Turbo

  • 1989

    Tihomir FILIPOVIĆ (HR) Mato ŠEBALJ (HR)

    Lancia Delta HF Integrale

  • 1988

    Andrej ERKLAVEC (SLO) Matjaž MIHELČIČ (SLO)

    Renault 11 Turbo

  • 1987

    Giovanni MANFRINATO (I) Ennio CANDEO (I)

    Ford Sierra Cosworth

  • 1985

    Boris RADALJ (HR) Elvino SVETIĆ (HR)

    Zastava 101

  • 1984

    Darko VIDAS (HR) Branko BEBIĆ (HR)

    Zastava 101

  • 1982

    Darko RAFAJ (HR) Nick BROZNIĆ (HR)

    Zastava 101

  • 1981

    Boris BOČKAJ (HR) Nick BROZNIĆ (HR)

    Zastava 101

Posljednje objave

Niste pronašli što ste tražili?

Za eventualna pitanja kontaktirajte stručnog suradnika za autosport

Učlanite sebe ili cijelu svoju obitelj u Autoklub Rijeka.

Autoklub Rijeka prati posjećenost svojih stranica

Web stranica Autokluba Rijeka prati statističku posjećenost svojih stranica isključivo radi dobivanja nužnih informacija o privlačnosti i uspješnosti svojih stranica te pritom koristi uslugu treće strane pod nazivom Google Analytics.

U koliko ne želite da se prikupljeni podaci šalju na obradu odaberite "Ne prihvaćam".

U suprotnom kliknite "Prihvaćam".