Start 13. Rally-a Poreč

Dugo godina pohodio  sam porečki rally kao gledatelj, ali nikad na njemu nisam nastupio. Nikad do ovogodišnjeg 13.. Možda nije najsretniji broj i možda smo upravo zbog toga imali popriličan peh ili je to sve bilo zbog mačke na početku drugog dana natjecanja… Krenimo redom, uvodi nas u priču Tomislav Šepić zajedno s bratom Hrvojem.

Cilj koji smo si zadali prije odlaska u Poreč na zadnje natjecanje ovogodišnje sezone u reliju bio je završiti natjecanje. Možda ne zvuči previše ambiciozno, ali završetkom relija osvajamo titulu viceprvaka države klase 2 u Međunarodnom otvorenom prvenstvu Hrvatske i Prvenstvu Hrvatske te bi bilo suludo previše riskirati i prosuti sav trud i nemala financijska sredstava utrošena ove sezone. Ali… Uvijek ono famozno “ali”!

Na prvom kružnom brzinskom ispitu (BI) “Tar 1”  krećemo prerezervirano i ispipavamo teren, ali već na drugom “Tar 2” hvatamo pravi ritam, ubrzavamo za 12 sekundi i hvatamo priključak s konkurencijom. Slijede dva prologa u centru Poreča; na prvom krećemo odlično, što je rezultiralo devetim mjestom ukupnog poretka. U tom trenutku nismo ni sami vjerovali u postignuto vrijeme, ali to nam je bio dokaz i dodatni motiv da se možemo boriti s mnogo jačim autima od našeg vremešnog Peugeota 306. Na drugom prologu “”Poreč 2” odlučujemo da ćemo probati još malo ubrzati što nam polazi za rukom; istu dionicu od 1,8 kilometara prolazimo četiri sekudne brže i hvatamo osmo mjesto ukupnog poretka. Definitivno smo u pravom ritmu, auto sluša besprijekorno i s ohrabrenjem čekamo sljedeće jutro i preostalih devet brzinskih ispita.

Nedjeljno jutro, sedam sati i pogled u nebo.. Prognoza najavljuje kišu, a nebo je vedro. Hm… Tu počinju “slatke” brige. Koje gume odabrati? Kako izlazimo iz boxa prilično rano, nešto prije osam sati, a povratak očekujemo nakon četiri  odvožena brzinska ispita oko 13 sati, jasno je da krivim odabirom guma sve može pasti u vodu. Odlučujemo se za varijantu naprijed slick iza intermedia i u rezervi dvije kišne… I krećemo u okolicu Buzeta gdje se vozi prvi dio dana “Abrami 1 i 2” te “Šterna 1 i 2”. Abrami su izrazito brz i uzak brzinac pun zemlje i “haklanja”  koji ne dopušta pogrešku i mogućnost ispravke greške. Krećemo odlično, zadržavamo odličan ritam što rezultira desetim vremenom u ukupnom poretku. U mislima stalno zvoni “moramo završiti rally” te smo svjesni da nije potrebno juriti dobar rezultat (što mi uporno radimo). Ipak, onog trenutka kada sjednete u trkaći auto zavežete se i upali se zeleno svijetlo za start teško je povući crtu između razuma i želja.

“Šterna 1”, izrazito brz i širok brzinac koji je čista suprotnost prijašnjim Abramima (naša prosječna brzina je 107,8 kilometara na sat). Šest brzinskih ispita je za nama, nadolijevamo gorivo u Livadama gdje je organizator predvidio refueling te krećemo ponovno na Abrame 2 i Šternu 2. Nakon drugog kilometra brzinskog ispita “Abramimi 2” mačka nam pretrčava cestu. Nismo praznovjerni, ali nakon toga sve po nas kreće krivo.  U predzadnjem veznom zavoju BI Abrami 2 dolazi do zabacivanja stražnjeg djela vozila te izlijećemo sa staze.

Snimka izlijetanja!

Sreća u nesreći, priskaču gledatelji te nas guranjem vraćaju na stazu. Ipak gubimo punu minutu te postaje jasno da više nema potrebe forsirati jer minutu je nemoguće nadoknaditi. Vraćamo se ponovno na prijašnji plan – završiti reli i potvrditi status viceprvaka. Dolazimo u box, saniramo neznatno oštećenje, stavljamo kišne gume (prognoza se obistinila) te krećemo na iduća četiri brzinca. Na preostalim BI ne riskiramo, vozimo sigurno, ali opet peh. Na 12 BI “Kanfanar 2” prilikom jednog od haklanja dolazi do puknuća prednje desne gume te gubimo 20 sekundi vozeći do cilja po praznoj gumi. Nakon zamjene, na posljednjem 13. BI, vozimo više turistički ne dovodeći u pitanje završetak relija.

Na kraju svega, poslije svih pehova i nedaća koje su nas pratile nismo nezadovoljni. Naravno, moglo je i trebalo je biti bolje ,ali naš cilj je ostvaren, osvojili smo treće  mjesto klase 2 u konkurenciji Prvenstva Hrvatske te što je još važnije potvrdili titulu viceprvaka u klasi 2 u sezoni 2012. – ukupne rezultate možete vidjeti na web stranicama Hrvatskog auto i karting saveza.

Ovom prilikom htjeli bi se zahvaliti sucima našeg matičnog kluba AK Rijeka na podršci tijekom porečkog relija Dubravki, Noni, Mušu, Meliti, Gei, poručila su braća Šepić.



Odgovori

Autoklub Rijeka prati posjećenost svojih stranica

Web stranica Autokluba Rijeka prati statističku posjećenost svojih stranica isključivo radi dobivanja nužnih informacija o privlačnosti i uspješnosti svojih stranica te pritom koristi uslugu treće strane pod nazivom Google Analytics.
U koliko ne želite da se prikupljeni podaci šalju na obradu odaberite "Ne prihvaćam".
U suprotnom kliknite "Prihvaćam".