Netom završenim 22. izdanjem Rally-a Opatija ušli smo u samu završnicu ovogodišnjeg Međunarodnog otvorenog Prvenstva Hrvatske i Prvenstva Hrvatske. Rally je to s dugom tradiciom koji je svoje prvo izdanje doživio davne 1981. godine  pod kapom AMD Opatija danešnje AK Opatija.

Za ovogodišnje izdanje organizator je zaprimio 39 prijava iz Hrvatske, Slovenije, Mađarske a uslijed nekih otkaza na staru rally-a pojavilo se njih 26. Razlog manjeg broja prijava od uobičajnog može se tražiti u činjenici da se posade i timovi još uvijek oporavljaju od zahtjevnog i velikog “40.Rally-a Croatia” voženog pred 15 dana u Poreču. Naime, u današnje vrijeme krize i opće besparice kada vozači ulažu i zadnju kunu da bi se bavili ovim atraktivnim sportom 15 dana je relativno jako malo vremena za zatvoriti financisku konstrukciju nastupa te spremiti trkaći auto za slijedeći nastup.

Bez obzira na sve okolnosti i činjenice to ne umanjuje trud organizatora za vrlo lijepo organiziran  rally obroncima Ćićarije i Učke. Jedina primjedba u razgovorima među vozačima bila je na dislociranost brzinskih ispita koji su se vozili s Istarske strane a niti jedan na Kvarnerskoj strani što bi ujedno bilo vraćanje korjenima izvornog Rally-a Opatija.

Ovogodišnje izdanje rallya vozilo se itinererom dugim 376,97 km uz 8 brzinskih ispita ukupne duljine 102,88 km. Svaka dionica brzinaca vozila se po dva puta, najprije u prijepodnevnim satima BI “Dane” i BI “Ročko Polje”, a potom u obrnutom smjeru na brzincima BI “Račja Vas” i “Mune”.

Na ovogodišnjem 22. Rally Opatija nastupila je i posada AK Rijeka Tomislav Šepić / Hrvoje Šepić u Peugeotu 306  ovojivši 1. mjesto klase 2 te 7. mjesto ukupnog poretka.

T. Šepić / h.Šepić, Peugeot 306

 

– “apsolutno smo zadovoljni rezultatom s obzirom na uvjete koji su vladali na brzincma i našom vožnjom te činjenicom da smo ovom pobjedom preuzeli 1. mjesto ukupnog poretka klase 2. u ovogodišnjem prvenstvu. Našim glavnim konkurentima Nikoli Dobrili/ Zoranu Raštegoracu nija stigao rentani auto iz Italije a mađari s Hrvatskom licencom Szabolcs Varkonyi/ Tamas Rimar morali su odustati radi kvara na vozilu. Boro Mateša i Branko Jemrić svoje odjave poslali su i prije samog početka rally-a. Predstojala nam je borba s braćom Podpečan (SLO) također u Pugeotu 306 , te Igor Krišto/ Damir Duišin u Renault Clio. Od samog početka nametnuli smo svoj ritam te uvjerljivo držali 1. mjesto klase 2. Kako nam je imperativ bio završavanje rally-a, osvajanje vrijednih bodova i preuzimanje vodstva u klasi 2 suludo je bilo riskirati izlijetanje i dovesti u pitanje plasman ovogodišnje sezone ipak nisam htio voziti hazarderski. Nakon prve polovice rally-a Hrvoje me savjetuje da usporimo ritam i sigurno se dovezemo do cilja što nisam u potpunosti prihvatio. Naime, veselila me činjenica da stojimo visoko u ukupnom poretku (6.mjesto) te vodimo borbu s klasom 3 i malim paprenim R2 vozilima. Na ime tijekom cijelog rally-a vodili smo borbu te bili u prednosti ispred dva Citroena C2R2, Davor Mihelić/Meteo Butorac te Tomas Hrvatin/Petra Hrvatin (oba AK Opatija motorsport). Pred zadnja dva brzinca na etapi bušimo gumu te samo 5 min pred naše zadano vrijeme za ulazak u vremensku kontrolu Hrvoje primjećuje probušenu gumu. Brzo nastojimo promijenit gumu, što nam i polazi za rukom, sjedamo, vežemo se i onako uspuhani dolazimo u VK minutu prije našeg vremena. Jedini problem bio je što za rezervu imamo slick- gumu za suho a na preostlim kotačima intermedia-gume za mokro što je u datom trenutku i trebalo s obzirom na mokru podlogu na brzincima. Upravo nas na zadnja dva brzinca Mihelić i prelazi što nimalo ne mijenja naše raspoloženje činjenicom da smo i ovako ostvarili odlučan rezultat za nas. Ovom prlikom želim čestitati posadi Mihelić/Butorac i Hrvatin/ Hrvatin na odličnim borbama i vožnji te svim posadama koje su nastupile na ovom rally-u.”

U ukupnom poretku pobjedu je odnijela Slovensko/Hrvatska posada Rok Turk/ Zdravko Draženović u Peugeotu 208 ispred izvrsnih i ovog puta za mnoge nedodirljivih Manuela Kodelje i Vedrana Bužića u Renault Cliu koji su na dva brzinska ispita postavili i najbrže vrijeme te Danijela Šaškina i Damira Brunera u Mitshubishiju EVO IX.

Posljednja utrka ovogodišnjeg prvenstva na rasporedu je 09. i 10.11.2013. u Poreču kada se vozi “12.Rally Poreč” u organizaciji AMK Skok Racing.

 



Odgovori

Autoklub Rijeka prati posjećenost svojih stranica

Web stranica Autokluba Rijeka prati statističku posjećenost svojih stranica isključivo radi dobivanja nužnih informacija o privlačnosti i uspješnosti svojih stranica te pritom koristi uslugu treće strane pod nazivom Google Analytics.
U koliko ne želite da se prikupljeni podaci šalju na obradu odaberite "Ne prihvaćam".
U suprotnom kliknite "Prihvaćam".