Vozači Autokluba Rijeka ekipni su pobjednici brdske automobilističke utrke “22. Nagrada Stubičkih Toplica” što se ovog vikenda od 25. do 26.04.15. vozila sa zagorske strane Sljemena.

Organizator, zagrebački autoklub Ina Delta,  uz pomoć suorganizatora Općinu Stubičke Toplice, autoklubove  „Stubaki“ i „Ina Delta Team“, te  počasno pokroviteljstvo Željka Kolara,župana Krapinsko-zagorske županije pripremili su stazu dužine 5.510 metara koja je i ove godine, 22. puta po redu, ugostila najbolje Hrvatske vozače brdskih utrka.

I prije samog početka natjecanja favorit za ukupnu pobjedu bio je vozač Autokluba Rijeka, Siniša Krainc višestruki državni i aktualni prvak Hrvatske te osvajač zlatne kacige HAKS-a. I ove godine Krainc nastupa u svom trofejnom i moćnom Ford Escort RS Cosworth-u. Njegova dominacija započela je već na jutarnjim treninzima. Odmah je postavio najbolje vrijeme i jasno dao do znanja da ga interesira samo i isklučivo pobjeda u Ukupnom poredku.

– Nakon treninga sve je bilo u redu, auto je fantastično slušao i ja sam bio spreman. Za prvu utrku stavili smo nove gume i odmah sam postavio najbolje vrijeme, gotovo 7,5 sec brže od drugoplasiranog Marija Jurišića u Vectri ST. Drugu utrku, kako nije bilo potrebe forsirati s obzirom na popriličnu prednost odlučili smo staviti stare, prošlogodišnje gume. Kada sam startao vidio sam da mogu i brže te “stisnuo” koliko je išlo te postavio novi rekord staze – kaže Krainc.

Uz novi rekord staze na Sljemenu u vremenu 2:54:946 Krainc je osvojio 1. mjesto ukupnog poretka, 1. mjesto grupe E1 te 1. mjesto klase E23.

Dejan Kopajtić s svojim nadaleko poznatim Yugom ove godine prešao je u klasu više E16 – do 2000 ccm. Pokazalo se još jednom da Yugo s Dejanom za volanom može visoko, jako visoko. Dejan ga je na Sljemenu dovezao do fantastičnog 4. mjesta generalnog poretka, ostavivši mnogo jače aute iza sebe, te 3. mjesta klase E16:

– sve u svemu bilo je dobro. Na prvom treningu imao sam problema s remenicom te nisam uspio završiti. Uspijevam otkloniti kvar te startam drugi trening ali nisam previše forsirao. Na prvoj trci hvatam visoklo četvrto mjesto ali ipak gotovo 3 sec sporije od Majića. Tu se pokazalo nedostatak, odustajanje na prvom treningu. Sve u svemu zadovoljan sam; 4. mjesto generalnog poretka i 3. mjesto klase E16.

Igor Vičević i ove godine nastavlja takmičenja sa Hondom Civic grupe A klase 7 (do 1600 ccm). Na Sljemenu je stigao do 3. mjesta klase A7;

– nije išlo brže. Kvar na mjenjaču spriječio me u ostvarenju boljeg plasmana. Naime, ostao sam bez 4. brzine te na ovako brzoj stazi to je bio prevelik hendikep. Sve u svemu ja sam zadovoljan, 3.mjesto, prva utrka sezone, bodovi su na kontu. Sezona je dugačka treba skupljati bodove.

Marko Ćoza od ove godine novi je član AK Rijeka koje se pokazao kao pravo pojačanje. Ćoza nastupa u respektabilnom Citroenu C2R2 MAX te je stigao do 1. mjesta klase A7.

 

– kao i prijašnjih sezona i ove godine nastupam u automobilu slovenskog tunera Papež motosport. Ove godine nabavili smo novi C2R2 MAX koji se poprilično razlikuje od onog kojeg sam vozio prijašnjih godina. Trebat će neko vrijeme prilagodbe ali svakako sam zadovoljan rezultatom. Vjerujem kako sezona bude odmicala da ću se priviknuti na novi auto i biti sve brži.

Tako su vozači AK Rijeka ovog vikenda osvoji gotovo sve; 1. mjesto Ekipa klubova, ukupni poredak (Krainc), rekord staze (Krainc), pobjede unutar klasa (Krainc, Ćoza) te 3. mjesto (Vičević, Kopajtić).

Siniša Krainc, Marko Ćoza, Igor Vičević, Dejan Kopajtić

S nestrpljanjem očekujemo nastavak sezone brdskog prvenstva Hrvatske koje na rasporedu u Skradinu 09.-10. svibnja 2015.



Odgovori

Autoklub Rijeka prati posjećenost svojih stranica

Web stranica Autokluba Rijeka prati statističku posjećenost svojih stranica isključivo radi dobivanja nužnih informacija o privlačnosti i uspješnosti svojih stranica te pritom koristi uslugu treće strane pod nazivom Google Analytics.
U koliko ne želite da se prikupljeni podaci šalju na obradu odaberite "Ne prihvaćam".
U suprotnom kliknite "Prihvaćam".