Šepiće nije omelo ni pucanje amortizera

Iza nas još je jedan završeni rally – »14. Martinski rally« vožen u Dugom Selu. Šesta je to utrka sezone Međunarodnog otvorenog prvenstva Hrvatske i Prvenstva Hrvatske. Predstavnici Autokluba Rijeka u ovogodišnjem reli prvenstvu, braća Tomislav i Hrvoje Šepić i ovog su puta nastupili s Peugeotom 306 S16. Kako je ovo bio njihov prvi nastup na Martinskom rallyju, nisu znali mnogo. Pregledavanjem snimki od prijašnjih godina odmah je bilo jasno da se radi o zahtjevnom i kompleksnom reliju, koji opravdava da se reli kao disciplina naziva i »kraljicom autosporta«.

Prilikom dolaska u Dugo Selo na službenom popisivanju postalo je jasno da su brzinci izuzetno brzi. Sklizak i grbav asfalt prepun »haklanja«, puno pijeska i blata na stazi s brzim promjenama smjera obećavali su da se greške neće praštati. Kada tome pridodamo i vremensku prognozu koja je glasila: kiša s temperaturama u minusu i moguć snijeg, znalo se da ća biti sve samo ne lagano. Organizator je predvidio deset brzinskih ispita u oba smjera oko poznatog Martin brega.

– S obzirom na konfiguraciju terena brzinskih ispita i činjenicu da konkurencija nastupa u jačim autima od našeg vremešnog 306, znali smo da moramo stisnuti od početka i pokušati uhvatiti konkurenciju na spavanju te na taj način doći do nekakve prednosti. Na BI 1 to nam polazi za rukom te završavamo prvi u klasi s minimalnom prednošću od sekunde ispred posade Turk/Pintar u Hondi typeR te 6,5 sekundi ispred posade Sertić/Stiperski u prestižnom Renault Cliu R3. Sve je bilo prema planu do brzinskog ispita 6, kada dolazi do pucanja zadnjeg desnog amortizera čime gubimo mnogo vremena. Uspijevamo doći do cilja, ali je naš nastavak natjecanja doveden u pitanje. Srećom po nas, imamo 30 minuta za saniranje kvara što nam polazi za rukom i nastavljamo natjecanje. Na preostala četiri brzinca vrijeme se popravlja te se staza na nekim dijelovima počela sušiti. Ipak je još uvijek staza uglavnom mokra. Brzine na ispitima postaju veće i posada Turk/Pintar za nas postaje neuhvatljiva, a Sertić/Stiperski približili su se na samo dvije sekunde. Kako smo do tada vozili na polukišnim gumama tzv. »intermedia« (gume za mokru podlogu) odlučili smo riskirati i staviti gume za suho tzv. slick te možda ubrzali. Ni taj svjesni rizik nije nam donio prednost te osvajamo treće mjesto klase 2 u Međunarodnom otvorenom prvenstvu Hrvatske i Prvenstvu Hrvatske, prepričavaju Šepići.

Osvajanjem trećeg mjesta na »14. Martinskom rallyju«, Šepići su osvojili važne bodove te se učvrstili na drugom mjestu poretka klase 2 u ovogodišnjem reli prvenstvu. Pred posadom Autokluba Rijeka predstoji još nastup na »21. Rally Poreč« koji je na rasporedu ovaj vikend. U Poreču očekuju potvrdu drugog mjesta u sezoni 2012.

– Pozivamo sve da dođu u Poreč i uživaju u vožnjama najboljih hrvatskih i europskih relijaša, zaključuju Šepići.



Odgovori

Autoklub Rijeka prati posjećenost svojih stranica

Web stranica Autokluba Rijeka prati statističku posjećenost svojih stranica isključivo radi dobivanja nužnih informacija o privlačnosti i uspješnosti svojih stranica te pritom koristi uslugu treće strane pod nazivom Google Analytics.
U koliko ne želite da se prikupljeni podaci šalju na obradu odaberite "Ne prihvaćam".
U suprotnom kliknite "Prihvaćam".