Sigurnije i brže raskrižje na frekventnoj prometnici

Rijeka je dobila još jedno kružno raskrižje. Rotor je postavljen na Grbcima, na raskrižju koje je za jutarnjih »špica« znalo stvarati kolone iz smjera Marinićima. Mnogo je bitnije da su se na tom raskrižju često znale događati nesreće. Vozači koji su se spuštali iz Grbaca ili vozili prema njima često su prevelikom brzinom znali prolaziti raskrižjem i nalijetati na automobile koji su se priključivali na glavni pravac. Lokalni vozači zadovoljni su rješenjem, puno zadovoljniji nego da je na raskrižju niknuo semafor. Jedina zamjerka je da se pri dolasku na rotor iz pravca Grbaca može jednostavno proći bez pretjeranog smanjivanja brzine.

Priča o kružnim raskrižjima u Primorsko-goranskoj županiji počinje prije 33 godine, kada je izgrađen prvi kružni tok u županiji, raskrižje Urinj nadomak ulaza u rafineriju sa šest privoza. Proći će pet godina do izgradnje drugog kružnog toka, u centru Krka. Treće raskrižje gradi se 1987. godine u Dražicama. Slijedi »rupa« od 13 godina u kojoj nije izgrađeno niti jedno kružno raskrižje. U periodu od 2003. do 2009. godine uređeno je osam kružnih raskrižja. Uglavnom se radilo o rekonstrukciji klasičnih raskrižja. U protekle 33 godine na podrčju Primorsko-goranske županije niknuo je 21 rotor. Novo kružno raskrižje na Grbcima je 22.



Odgovori

Autoklub Rijeka prati posjećenost svojih stranica

Web stranica Autokluba Rijeka prati statističku posjećenost svojih stranica isključivo radi dobivanja nužnih informacija o privlačnosti i uspješnosti svojih stranica te pritom koristi uslugu treće strane pod nazivom Google Analytics.
U koliko ne želite da se prikupljeni podaci šalju na obradu odaberite "Ne prihvaćam".
U suprotnom kliknite "Prihvaćam".